Metode eficiente de promovare online


Metode eficiente de promovare online

In prezent nu mai este suficient sa aveti un site pentru a vine produse ori servicii. Daca vreti sa aveti succes, este critic sa stiti sa va promovati. Magazinele si afacerile de orice tip cauta permanent metode eficiente de promovare online, iar dumneavoastra nu ar trebui sa ramaneti mai prejos. 

Pentru a atinge obiectivele de business pe care vi le-ati stabilit, aveti nevoie de promovare online. Aceasta ar trebui sa aiba la baza o strategie cat mai buna si coerenta, cu multiple elemente seo. 

Indiferent daca aveti un magazin online sau vreti sa promovati un serviciu, la un moment dar s-ar putea sa simtiti nevoia de a avea alaturi niste profesionisti care sa va ajute. Puteti opta pentru o agentie seo sau puteti alege sa faceti seo in-house. Cu o platforma ca ibox, unde gasiti rapid oportunitati de colaborare cu publisheri si content writeri, puteti spune ca sunteti deja mai aproape de ceea ce va propuneti in materie de optimizare seo. 

Modalitati principale de promovare online

O promovare buna in online ar trebui sa succeada o prezenta de valoare. Daca nu aveti un site actualizat, care sa ofere o experienta placuta pentru utilizatori si care sa fie optimizat din punct de vedere seo si al designului, exista putine sanse de a ajunge in vizorul potentialilor clienti, de a-i convinge ca merita sa aiba incredere in site-ul dumneavoastra, sa comande, sa revina etc. 

Trebuie sa stiti ca modalitatile de promovare se impart in doua mari categorii:

  • gratuite

  • platite

Asa cum anticipati, promovarea online platita se face prin campanii de publicitate la Google, Facebook, YouTube, dar si prin advertoriale seo, vizualuri de reclama etc. 

Cat priveste promovarea gratuita, aceasta se poate face prin mai multe metode:

  • servicii seo 

  • email marketing

  • comentarii pe forumuri

  • inscriere in directoare sau cataloage gratuite

  • postari de blog

  • difuzare articole in anumite publicatii etc. 

Atat metodele de promovare platite, cat si cele neplatite sunt eficiente si va aduc mai aproape potentialii clientii. In plus, va permit sa cresteti traficul pe site, sa cresteti numarul de conversii, sa aveti mai multi clienti repetitivi etc. Inainte de a opta pentru unele sau altele, trebuie sa aveti in vedere bugetul de care dispuneti si cum il puteti segmenta, in functie de obiective. 

Pentru cele mai bune rezultate, este bine sa testati ambele tipuri de metode, iar daca sunteti in cautarea unor solutii avantajoase, opriti-va si la propunerea ibox. Pe iBox veti putea tranzactiona continut si difuza continut pe site-uri cu autoritate sporita, proces ce va ajuta sa construiti linkuri de calitate si astfel sa urcati semnificativ in motoarele de cautare. 

Modalitati de promovare 

- Promovare prin advertoriale seo

Daca doriti sa sporiti vizibilitatea site-ului si sa cresteti conversiile, va trebui sa va faceti cat mai cunoscut in online. Din acest punct de vedere, advertorialele seo va pot ajuta enorm. Aceste advertoriale sunt bucati de continut care sunt postate in diferite publicatii, cu autoritate mare si cu relevanta foarte buna. Plasarea lor va atrage atentie din partea publicului tinta, dar si din parte motoarelor de cautare, intr-un sens bun. 

Pentru advertoriale seo, s-ar putea sa sveti nevoie de content writeri (cu exceptia cazului in care aveti deja un content writer in house cu care lucrati constant) si publisheri care sa puna la dispozitie spatiu pe site-ul lor.

- Promovare prin reclame si vizualuri

Bannerele pot fi extrem de captivante si pot atrage atentia publicului tinta intr-un timp scurt. De ce? Pentru ca o imagine face cat 1000 de cuvinte. Bugetul pentru editarea si postarea bannerelor poate varia, dar important este sa tineti cont de asemenea si de alegerea celor mai bune canale de difuzare. Astfel, vor creste sansele de a obtine conversiile si rezultatele asteptate. 

Impactul vizual, textul folosit si prezentarea vor functiona impreuna in mod unitar pentru a atrage si a convinge publicul tinta de calitatea produselor sau serviciilor oferite. 

- Campanii de marketing pe Google si Facebook

Aceste campanii platite pot avea rezultate excelente, intr-un timp scurt. Aici foarte importante sunt setarile de difuzare pe care le faceti. De exemplu, este critic sa alegeti cu atentie publicul tinta. Astfel, veti putea bifa conversiile pe care vi le doriti. 

Daca alegeti sa va promovati site-ul prin campanii platite, la Google sau Facebook, in prima instanta verificati ca site-ul dumneavoastra sa fie pregatit pentru vizite noi: 

  • sa fie usor de utilizat, 

  • sa aiba continut clar si de claritate, 

  • sa fie bine optimizat, 

  • sa ofere o experienta cat mai buna utilizatorului, 

  • sa aiba un design atractiv etc. 

- Campanii de promovare prin retargeting

Este foarte interesant cum functioneaza campaniile de retargeting. Ele sunt proiectate in principal pentru a aduce aminte clientului ca a pus un anumit produs sau serviciu de pe site-ul dumneavoastra, in cos. Astfel, clientul primeste notificari pe email, prin care se incearca o revenire a sa pe email si finalizarea comenzii incepute initial. 

- Promovare prin vouchere de discount

Modalitatea este simpla si functioneaza. Ii ajuta pe cei care isi doresc sa faca economii, sa cumpere produsele pe care le vor, la un pret scazut. Aceasta metoda functioneaza bine pe termen scurt. 

- Postari pe retelele de socializare

Si continutul difuzat prin intermediul retelelor de socializare poate fi incadrat la metode eficente de promovare. 

Daca veti posta un continut bun, bine structurat, informativ, de calitate, atunci veti putea directiona trafic important spre site. 

- Campanii de email marketing

Marketingul prin email va da posibilitatea de a pastra o comunicare si o legatura stransa cu clientii dumneavoastra. Le puteti trimite promotii frecvente, continut intersant, oferte si vouchere de reducere. 

- Blogul - metoda de promovare pe canal propriu

Intr-adevar, daca aveti un blog atasat site-ului, merita sa-l populati cu mai mult continut pentru a-l creste. Beneficiile postarilor prin campanii de blog sunt evidente deopotriva pentru SEO si clientii interesati. 

- Promovare prin link building

Ca sa demonstrati ca aveti un site cu o autoritate foarte mare, veti avea nevoie de mai multe linkuri de calitate. Acestea se pot obtine prin advertoriale sau articole seo, publicate pe site-uri cu autoritate mare, relevante pentru domeniul dumneavoastra de activitate. 

- Colaborari cu influenceri si bloguri

Cel mai bine ar fi ca acesti influenceri sau bloggari sa aiba pe site-ul sau blogul lor informatii conectate cu domeniul in care activati dumneavoastra. 

Postarile de continut in publicatii renumite sau pe pagina unui blogger de succes, va poate ajuta sa va promovati cat mai bine produsele si servciile. 

- Marketingul afiliat

Iata inca o metoda de promovare online, care functioneaza foarte bine. Marketingul afiliat se refera la texte si review-uri pe care bloggerii le realizeaza pentru o afacere. Ele pot atrage un numar foarte mare de vizitatori. 

Ca o concluzie, putem spune ca exista o multitudine de metode de promovare online, gratuite sau cu plata. Este important sa definitivati in prima instanta o strategie cat mai buna pentru difuzarea continutului, pe cat mai multe canale. la finalul fiecarei etape mai mari, nu uitati sa monitorizati rezultatele. In acest mod, veti putea identifica ingredientele necesare pentru o promovare seo sustinuta. Veti atrage vanzari, conversii si mai multi clienti. 

Cautati o metoda eficienta de marketing online?

IBOX este tot ce va trebuie.

De azi puteti renunta la colaborarea cu o agentie seo costisitoare si va puteti monitoriza pe cont propriu evolutia in rezultatele motoarelor de cautare. Sa construiesti backlinkuri de calitate, sa colaborezi cu publisheri si content writeri inseamna sa adopti una din cele mai eficiente strategii de promovare seo, in prezent.