De ce sa publici advertoriale si comunicate SEO


De ce sa publici advertoriale si comunicate SEO

Daca detii o pagina sau un site propriu care are deja o vechime si este catusi de relativ cunoscut pe piata, cu siguranta ai primit cel putin o data solicitarea de a publica advertoriale sau comunicate SEO.

Diferentele intre cele doua sunt relativ mici - advertoriale imbina reclama dintr-un text cu un stil adesea natural, croit sub forma unei experiente sau a unei povesti, in timp ce comunicatele SEO se axeaza in principal pe o abordare dintr-o perspectiva eficace in baza unor abordari si a unor cuvinte cheie specifice. De altfel, atat advertorialele cat si comunicatele pot fi abordate cu usurinta de tip SEO, fiind forma cea mai cautata de scriere de catre orice companie.

SEO provine din limba engleza si face referire la Search Engine Optimization, ceea ce inseamna ca materialele sunt adaptate anticipand cautarile din vastul motor de cautare Google, astfel incat un material sa poata castiga un randament mai bun la dispunerea in pagina pe motorul de cautare, ceea ce de altfel poate creste vizibilitatea si succesul unor pagini si/sau a unor companii.

Astfel, unele persoane pot fi abordate pentru scrierea si publicarea unor astfel de materiale, in timp ce altii vor primi in mod exclusiv sau majoritar comunicate deja tehnoredactate de catre o serie de specialisti ai unei agentii seo (sau nu), cu solicitarea de a fi postate. Viziteaza Ibox.ro, o platforma digitala de intalnire pentru content writeri, agentii seo, publisheri si influenceri, marketeri, etc. Mai multe informatii gasesti accesand acest link: https://ibox.ro/prezentare .

Sa publici sau sa nu publici advertoriale si comunicate SEO? De ce?

Unele companii iti vor oferi o serie de beneficii financiare atunci cand alegi sa le postezi advertoriale si comunicate de presa. De fapt, marea majoritate a acestor articole sunt remunerate financiar in functie de acordul stabilit ce are la baza autoritatea paginii, recunoasterea, efortul si cunostintele in materie de tehnoredactare, vechimea site-ului etc.

Alte companii trimit zilnic sau periodic spre postare astfel de materiale, ramanand la latitudinea ta personala daca alegi sa le postezi sau nu.

Postarea unor astfel de materiale iti poate oferi beneficii chiar si daca acest efort nu este remunerat financiar. De exemplu, daca esti pe nisa de fashion si alegi sa postezi un advertorial sau un comunicat cu referire la o companie de top (si nu numai), nu doar ca compania poate obtine mai multa vizibilitate prin intermediul postarii tale, dar in acelasi timp poti concepe o colaborare de durata care in cele din urma va fi remunerata intr-un fel sau altul. Sau acest lucru poate fi vazut de catre alte companii care-ti vor putea deschide calea catre noi oportunitati.

In acest mod, cu un continut de calitate, poti obtine beneficii reciproce prin postarea unui astfel de material.

Iata ca ai aflat cele mai importante motive pentru care merita sa publici advertoriale si comunicate seo. Cum faci acest lucru simplu? Vino pe ibox.ro, platforma care te pune in legatura cu o multime de content writeri pregatiti sa scrie pentru afacerea ta. Tot pe ibox gasesti o multime de publicatii pe care le poti alege pentru difuzarea continutului. Fiecare nou articol plasat pe internet, cu link spre site-ul tau, magazin online sau firma de prestare servicii, este inca  un pas important pentru cresterea vizibilitatii in online. Descopera ibox si castiga bani usor, de acasa.  Te poti inscrie accesand urmatorul link: https://ibox.ro/client/account/login#boxCardRegister .