Cum sa te promovezi online prin advertoriale


Cum sa te promovezi online prin advertoriale

Advertorialele sunt alegerea ideala pentru momentele in care iti doresti o promovare de lunga durata. Sunt ideale atat firmelor si persoanelor cu un profil de activitate ce necesita vizibilitate, firmelor si persoanelor noi lansate pe piata, insa si celor cu vechime.

Un advertorial scris corespunzator presupune ca informatia sa fie bine conturata si materialul sa fie realizat intr-un mod atractiv, prin anticiparea nevoilor si a cautarilor pe care le vor realiza cei de la capatul firului.

Astfel, stabilirea unui mesaj clar si relevant, utilizarea unor cuvinte cheie corespunzatoare, introducerea lor intr-un text adecvat ca format si ca dimensiune ca restul paginilor/articolelor existente, alaturi de o serie de link-uri amplasate strategic si/sau corespunzator, pot fi cheia succesului prin intermediul advertorialelor.Iar daca nu stii cum sa te promovezi cu ajutorul lor, iata cateva sugestii.

Cum sa te promovezi online prin advertoriale

1. Alege parteneri de incredere

Oricine ar putea scrie un text banal care sa nu aiba nicio relevanta, si fix de asta vrei sa te feresti atunci cand investesti in advertoriale. De aceea este bine sa apelezi la specialisti sau la creatori de continut dominati de creativitate si care stiu cum sa faca o reclama fara a fi prea evidenta.

Asadar, daca nu ai experienta, mai bine lasi pe altii sa se ocupe. Exista agentii seo si persoane fizice la care poti apela cu incredere. De asemenea, o platforma axata pe crearea de continut digital cum este Ibox iti ofera sansa de a-ti promova afacerea si de a-ti mari veniturile - castiga bani cu Ibox aici.

2. Alege-ti materialul care vinde cel mai bine

Unii vor fi interesati de impresii privind produsele si serviciile, altii vor fi interesati de conceptul in sine. In general impresiile “vand” cel mai bine, insa pentru astfel de material mai elaborat ar trebui sa investesti mai mult timp si finante.

3. Orienteaza-te catre zonele nisate

De exemplu, daca ai o companie de produse cosmetice, acestea vor fi mai usor de promovat si sa-ti gasesti clienti optand pentru a le promova pe site-uri dedicate. Insa, uneori aceeasi rata de succes o poti avea daca alegi sa publici advertoriale pe site-uri generaliste cunoscute, site-uri de stiri etc.

4. Vinde in mod real

Chiar daca la baza advertorialelor scopul este sa vinzi, trisand risti sa cazi la fel de usor cum poti sa urci. De altfel e bine sa nu exagerezi prin intermediul advertorialelor si sa promovezi informatii eronate. Un client nemultumit iti poate duce la limitarea succesului.

5. Fa compromisuri

Pentru a avea rezultate trebuie sa stii uneori sa faci compromisuri. Scrierea si publicarea unor advertoriale poate necesita compromisuri, mai ales daca vrei rezultate optime. Nu-ti poate garanta nimeni succesul absolut prin intermediul unui advertorial, insa in functie de solicitari, dispozitii si nevoi, costurile ar putea fi extinse.

Acum esti gata sa incepi promovarea afacerii tale pe internet. Vino pe ibox.ro si descopera cea mai buna platforma unde poti intalni content writeri, unde poti alege cele mai bune publicatii pentru a-ti posta continutul. Iti creezi  un cont, rasfoiesti prin zeci de bloguri si site-uri dispuse sa publice articole cu linkuri spre site-ul tau. Faci comparatii si beneficiezi de preturi avantajoase. Vino acum pe ibox.ro - inscrie-te gratuit aici.